Dag 2 Boeing en Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Anjaentheo2013 - WaarBenJij.nu Dag 2 Boeing en Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Anjaentheo2013 - WaarBenJij.nu

Dag 2 Boeing en Seattle

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anjaentheo2013

09 September 2013 | Verenigde Staten, Seattle

Vanmorgen zaten we om half 7 al aan het ontbijt, klaarwakker na wat hazenslaapjes (Anja) en 8 uur slapen (Theo). Ruim op tijd dus voor onze rit naar Everett, voor een bezoek aan de Boeing fabriek. Wat ook maar goed was, omdat we natuurlijk een afslag misten die aan de linkerkant zou moeten zijn, maar dus rechts beek te liggen. Tickets voor de rondleiding hadden we thuis al besteld, want in september kon het nog behoorlijk druk zijn. Wat ook zo was. Rondleiding door gids George was erg leuk, en indrukwekkend door de enorme hallen waarin de vliegtuigen in elkaar worden gezet. Jammer dat er van het productie proces geen foto's mochten worden gemaakt. Amerikaanse security van begin tot het eind. Op weg terug naar het hotel even wat boodschappen gedaan en een hapje gegeten. Daarna naar de waterkant gelopen voor een bezoek aan het Olympic Sculpture Park, een beeldentuin, in een heerlijk zonnetje.25 graden en een blauwe lucht is niet bepaald het weer dat je zou verwachten op basis van de serie Frasier. Na twee uur lopen was het wel weer even tijd voor een rustpauze. Dus lekker relaxen in het hotel.
We gaan zo nog naar de Space Needle, ook op loopafstand, maar omdat de toegang tot WIFI bijna verlopen is, alvast maar een verslagje geschreven.
Anjaentheo2013

Actief sinds 04 Sept. 2013