Ik ga op reis en ik neem mee...... - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Anjaentheo2013 - WaarBenJij.nu Ik ga op reis en ik neem mee...... - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Anjaentheo2013 - WaarBenJij.nu

Ik ga op reis en ik neem mee......

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anjaentheo2013

15 September 2015 | Nederland, Oisterwijk

Wat neem je mee op vakantie naar IJsland in een koffer die groot (of klein) genoeg is om in een Suzuki Swift te passen? Als je kijkt naar de weersomstandigheden (bewolking, mist, ijzige kou, regen, storm, hagel, sneeuw, zon) of de natuurverschijnselen (vulkanische uitbarstingen, aardbevingen, warm water bronnen, noorderlicht) waarmee we te maken kunnen krijgen, wordt het nog wel even passen en meten.
Winterjas, bergschoenen, regenjas, wanten, muts, sjaal, zwemgoed, badlaken, fleecetrui, fototoestel, statief, laptop, boeken, shirts, lange broeken, extra sokken.......De berg spullen groeit en groeit. Het vliegtuig vertrekt morgen om 14.00 uur, dus we hebben gelukkig nog even de tijd om alles een plekje te geven, voor we bepakt en bezakt op de trein stappen richting Schiphol. We hebben er zin in!
Anjaentheo2013

Actief sinds 04 Sept. 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 33427

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 23 September 2017

Een stukje Franse en Spaanse Pyreneeën

16 September 2015 - 30 September 2015

IJsland rond

04 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

New York en Texas

07 September 2013 - 29 September 2013

USA met z'n twee

Landen bezocht: