Naar huis - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Anjaentheo2013 - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Anjaentheo2013 - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anjaentheo2013

25 Augustus 2014 | Nederland, Oisterwijk

Heerlijk geslapen vannacht. Nadat Theo bij de receptie had gevraagd om een andere kamer met minder luidruchtige buren, kregen we een heerlijke rustige kamer. Lekker ontbijtje, nog een uurtje relaxen op de kamer en daarna richting vliegveld. Het is maar goed dat we op tijd zijn vertrokken, want we rijden al vrij snel een dikke file in. Onze Tomtom is niet zo snel, dus we zijn de juiste afrit al voorbij voor zij hem aankondigt.We kunnen onze auto toch nog keurig op tijd inleveren, en voor we het weten hebben we ingecheckt en kunnen we een paar uur wachten tot ons vliegtuig vertrekt. De terugreis verloopt voorspoedig, koffers ophalen (duurt lang!), wachten op het busje van de parkeerplaats (wat is het koud!!! Overgang van 40 naar 13 graden Celsius) en dan met de auto naar huis. Alle poezen aandacht geven (heerlijk om ze weer te knuffelen), boodschap doen, wasje draaien, stofzuigen, opruimen en een paar uur thuiswerken. Het wordt steeds moeilijker om de ogen open te houden. Straks nog Luka ophalen, en dan gaan we allemaal heel vroeg het bed in. Morgen weer aan het werk, dat zal niet meevallen met een stevige jetlag.
Maar dat hebben we er graag voor over. New York en Texas waren geweldig!!

Verslag uit: Nederland, Oisterwijk

Anjaentheo2013