New York en Texas - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Anjaentheo2013 - WaarBenJij.nu New York en Texas - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Anjaentheo2013 - WaarBenJij.nu

New York en Texas

Blijf op de hoogte en volg Anjaentheo2013

01 Augustus 2014 | Nederland, Oisterwijk

Vrijdagavond, onze vakantie is begonnen!! Maandagochtend vertrekt het vliegtuig, dus we hebben nog het hele weekend om de nodige voorbereidingen te treffen voor, naar we hopen, weer een heerlijke vakantie in de USA. In september zijn we 30 jaar getrouwd en om dit te vieren nemen we de kinderen en hun vriend(in) een paar dagen mee naar New York. Theo en ik zullen daarna met Lennart doorreizen naar Texas voor een rondreis, Darco en Evelien gaan naar Canada en Dimfy en Maikel vertrekken naar Florida. De visa zijn geregeld, de paspoorten zijn geldig, de 'Hop on Hop off' tickets en een fietstocht door Brooklyn zijn besteld; alle tijd om mobieltjes, tablets, laptops en fototoestel op te laden (anders komen ze niet door de douane heen), de hond naar het dierenpension te brengen (even slikken weer!), instructies te geven aan onze lieve kattenoppas (nog meer slikken na het onverwachtse overlijden van poes Dippy vorig jaar!), de boel aan kant te maken en een trackable te zoeken die we als geocachers mee kunnen nemen naar New York om in Central Park in een cache te kunnen achterlaten. We zullen ons de komende dagen niet vervelen.

• 06 Augustus 2014 - 16:19

Lydia:

Hi Anja, Theo, Darco en Eveline, Dimfy en Maikel en Lennart !

Leuk om jullie 1e reisverslag te lezen.
    Is de reis naar New York goed gegaan ?
    Geniet van jullie mooie vakantie !!

Groetjes,
    Lydia, maar natuurlijk ook van alle collega's van Anja en van Frank

Anjaentheo2013 :

Dank je Lydia! De reis is goed gegaan, we genieten volop. Groetjes terug aan iedereen!

Verslag uit: Nederland, Oisterwijk

Anjaentheo2013